De când a ajuns Sorin Grindeanu în funcția de ministru al Transporturilor, planurile pentru proiecte ale județelor din vestul României s-au înmulțit aproape exponențial . Ultimul pe lista proiectelor apărute este noua centură a orașului Bocșa, menită să reducă semnificativ numărul de kilometri și minute dintre Timișoara și Reșița, dar să și scoată traficul greu în afară Bocsei, trafic care azi produce victime. Costurile s-ar ridica undeva la nivelul a 40 milioane euro.

Planul a fost pus la punct de primarul Resitei, Nelu Popa care a avansat ideea privind realizarea șoselei ocolitoare a municipiului Bocșa, iar Mirel Pascu pregătește documentația pentru centura de ocolire. La vizita în județul Caraș-Severin de acum o săptămână, Sorin Grindeanu a discutat cu cei doi realizarea centurii și le-a oferit și soluția pentru a termina în timp record lucrările: studiile de fezabilitate și proiectul sunt făcute de cele două orașe iar banii vin de la minister. „Vom face studiul de fezabilitate și încercăm să-i prindem din urmă pe cei de la Reșița. În 2023 ar trebui să scoatem lucrarea la licitație. Este o lucrare mare, valoarea ei ajunge la aproximativ 40 de milioane de euro.”, a spune primarul Bocsei, Mirel Pascu.

„Astăzi vorbim de 12 km de drum național care traversează orașul nostru. Am avut o discuție cu primarul Reșiței și cu proiectanții săi, știu variantele din studiul de fezabilitate care să lege Bocșa, cu descărcare în zona Moniom. Vrem să venim cu centura Bocșei de la Colțan și să mergem spre Berzovia, să ieșim după bariera de la Berzovia, evitând astfel două treceri la nivel cu calea ferată. Între Colțan și Moniom sunt câțiva km, practic, dacă am găsi o soluție să legăm centura Reșiței cu cea a Bocșei lucrurile ar fi și mai bune.”, a explicat primarul Bocșei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.